Mój Styczeń 2019








snowman-1882635_1920


Styczeń w tym roku to dla mnie taki miesiąc na  "wzięcie rozpędu" na resztę roku. To był czas kiedy musiałam sobie poukładać priorytety, wziąć się w garść i zacząć pewne sprawy, które już długo odkładałam.

Już prawie udało mi się wszystko ułożyć - mam już nawet nowy plan na studiach, który pozwala naprawdę fajnie rozplanować sobie czas ;) (Oczywiście pamiętajcie w planowaniu o tym, żeby zostawić sobie trochę miejsca na spontaniczność ;) )

Chciałabym w tym roku więcej dzielić się z Wami tym,  z czego jestem dumna, z czego się cieszę i co jest dobrego. Po co? Żeby udowodnić sobie i Wam, że to małe rzeczy sprawiają, że życie jest dobre :) Nie chcę już powtarzać jakie to "życie jest ciężkie". No może i jest, ale wtedy kiedy się je tak postrzega, a może zamiast widzieć przeszkody czas zacząć dostrzegać "okazje"? :)

Więc co miesiąc dam Wam znać, co aktualnie się dzieje i za co jestem wdzięczna :) Ćwiczmy się w cieszeniu z małych spraw :)

A więc moje powody do radości w Styczniu :

15485898420690

Zaczęłam nową pracę, w wymarzonym miejscu, z świetnymi ludźmi. Cierpię kilka dni w tygodniu z powodu bólu stóp... ale jest tego warte :) Dużo się uczę, rozwijam w sobie nowe umiejętności - np. tworzenia kwiatków na kawie :P

Zabierałam się za poszukanie pracy już kilka miesięcy, potrzebny był mi impuls "Z góry" żeby wreszcie się ruszyć i nie  żałuję :)


IMG_20190124_115548


Spędziłam kilka przyjemnych poranków i popołudni (popołudń?) na śniadaniu lub kawie ze znajomymi. Każdy potrzebuje czasem pogadać, posiedzieć przy kawie i nie myśląc o kolejnych spotkaniach i terminach. Miałam taką przyjemność  i polecam każdemu czasem taki wypad ;)
*przy okazji, jeśli macie czas przed południem w tygodniu, polecam Aioli i ich śniadania za 1zł! ;)





15490928293870 (1)15490928014650




Zorganizowałam się w kreatywny i piękny sposób :) Poświęciłam trochę czasu na zabawę w Bullet Journal i jestem zachwycona :) Wszystko w jednym miejscu i do tego możliwość spełniania się artystycznie. Jeśli jeszcze nie próbowaliście, polecam ;)

Poza tym, załatwiłam w tym miesiącu sprawy, które wisiały nade mną długo i cieszę się, bo każda taka rzecz, którą mogę już odhaczyć jako załatwiona ujmuje mi rozmyślań i starań o nią, a co za tym idzie mogę zabrać się za coś nowego :)
A jak Wam minął Styczeń? Co Was w nim ucieszyło ? :)


Trzymajcie się ciepło :) Do przeczytana wkrótce ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Życie Proste , Blogger