Najlepsze tutoriale w Internecie - obiektywna lista


Kochani moi! Teraz, kiedy już nikt nie ma wymówki, że brak mu czasu - to doskonały moment na rozwój i naukę nowych rzeczy! Pomyślcie jak miło będzie pochwalić się nowymi umiejętnościami, kiedy po kwarantannie spotkacie się z przyjaciółmi :)

Zebrałam dziś dla Was kilka ciekawych tutoriali, które można znaleźć na YouTube i myślę, że są na tyle różnorodne, że każdy znajdzie coś dla siebie!

Bez przedłużania i nudnych wstępów przejdźmy do listy :)



Zacznijmy od czegoś pysznego! Kuchnia stała się dla mnie ostatnio o wiele milszym miejscem, kiedy mam czas żeby spokojnie przygotowywać posiłki i nie robię tego w biegu. Okazuje się, że niektóre przepisy, które wydają się skomplikowane, są tak naprawdę całkiem przyjazne :) Wybrałam akurat przepisy na frytki - z ziemniaków i z batatów, na kilka sposobów, no bo hej, kto nie lubi frytek?

Wybrałam filmik z kanału Pick Up Limes - bo jest piękny, estetyczny i po obejrzeniu, aż chce się gotować!




Dla równowagi do słonych frytek coś słodkiego - mianowicie modne na Instagramie, ale też myślę, że przepyszne Smothie Bowls - czyli takie jakby shake'i tylko że w miseczkach i pięknie podane. Także z tego samego kanału :) 




Zmieniając trochę obszar mam dla Was poradnik pięknego pisanie - po angielsku mówi się na nie "handlettering" :) To całkiem modna sprawa ostatnio. Może takie piękne napisy tworzyć w kalendarzach, dziennikach, albo za ich pomocą malować cytaty. Żeby zacząć potrzeba niewiele - papier i brush pen, ale nawet zwykłe długopisy i mazaki dadzą radę - sprawdźcie.



Pozostając w artystyczno-kreatywnych klimatach i skoro już poruszyłam temat handletteringu jest on często związany z tworzeniem pięknych kalendarzy Bullet Journal :) Dlatego też kolejny tutorial to jeden z wielu filmików na kanale PlannigwithKay. Znajdzie się coś dla początkujących i inspiracje dla tych bardziej zaawansowanych :) 



Znam bardzo wiele osób, które choć raz próbowały, lub chciały zacząć przygodę z akwarelami i pomyślałam, że dla tych osób dorzucę tu ten przyjemny i piękny tutorial. W filmiku autorka pokazuje jak tworzy trzy piękne pejzaże. Myślę, że nie są one zbyt trudne i nawet osoba, która nie miała wcześniej okazji próbować bez problemu da sobie radę :) 


Kolejny filmik to dla odmiany coś muzycznego. Jeśli macie ukulele - a wiem, że coraz więcej osób posiada takie cudo - możecie się nauczyć jak grać "hakuna matata"! Kiedy to odkryłam uśmiechałam się przez resztę dnia! :) Chwyty są prościutkie, każdy ogarnie! A jaka satysfakcja! 




Coś dla tych, którzy mimo kwarantanny mają dużo nauki ;) Ale też dla tych, którzy lubią się uczyć nowych rzeczy, czytać i notować. Świetny filmik, prezentujący różne metody notowania, z których część myślę, że może być naprawdę pomocna przy nauce. Nie jest to tym razem "piękne notowanie" z obrazkami i milionem zakreślaczy, ale notowanie skuteczne. Sprawdźcie sami :) 


Teraz coś dla kawoszy :) Jeśli zastanawialiście się kiedyś jak bariści tworzą te piękne malunki na Waszych kawach, zajrzyjcie na ten kanał na YT gdzie możecie podejrzeć to i zobaczyć jak robi to profesjonalista. Wstawiam filmik z wzorem serca - czyli bardzo podstawowym, ale jeśli chcecie wiedzieć więcej poszukajcie na kanale ;) Teraz pójście na kawę na mieście nie jest proste, ani oczywiste i pewnie jeszcze jakiś czas nie będzie, więc możecie nauczyć się jak samemu zrobić sobie piękną instagramową kawę :) 



Ostatni tutorial to też coś niecodziennego - za czym ja akurat tęsknię. Bubble tea. Niestety w mojej okolicy nie da się teraz nigdzie kupić tego napoju, a jest to jeden z moich ulubionych. Tak, wiem, że ma dużo cukru, ale nie piję go codziennie! Znalazłam dla Was tutorial jak taką domową wersję tego napoju/deseru przygotować samemu. Co prawda, będzie się ona różnić od tych wersji z galerii handlowych, ale myślę, że wcale nie na minus ;) Sprawdziłam to i produkty, o których mówi autorka filmiku są też dostępne w Polsce, na przykład na Allegro :) 







Jeśli podobał Wam się post zapraszam do polubienia Fanpage'a na Facebooku - Życie Proste. klik :)
Możecie też udostępnić ten post dalej :)








6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe propozycje. Skorzystam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, robienie notatek to coś co może mi się przydać, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kanał "Pick up limes"- bardzo przyjemnie się ogląda te filmy. Chętnie zerknę też na film o malowaniu akwarelami, bo jakiś czas temu zaczęłam z nimi przygodę. Dzięki za super propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie takie filmiki, serio czasami oglądam i zapisuje. Bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już stale powiększającą się playlistę na Youtube :D

      Usuń

Copyright © Życie Proste , Blogger