Share Week 2019




Akcja Share Week, zapoczątkowana przez fantastycznego blogera, Andrzeja Tucholskiego trwa już parę ładnych lat. Polega ona na tym, że co roku na wiosnę blogerzy i blogerki dzielą się tym, co najcenniejsze - namiarami na innych super blogerów i pozwalają tym poleceniom płynąć w świat.

Dopiero w tym roku zdecydowałam się na wzięcie udziału, bo w zasadzie wcześniej nie czułam się upoważniona do polecania kogoś, bo mój głos wydawał mi się niespecjalnie istotny. W tym roku jednak zdecydowałam, że skoro chcę iść do przodu to idę i nie oglądam się za siebie.

Może i sama dopiero się uczę i wiele jeszcze przede mną w pracy nad moim blogiem,  ale jeśli chodzi o blogi innych to czytam tylko te dobre, poszerzające horyzonty i motywujące do zmian i tylko takie Wam dziś polecę :)

Zatem bez przedłużania, moje polecenia na Share Week 2019:


Za jej niepowtarzalny styl, przez który tekstów się nie czyta tylko się przez nie płynie. Za lekkość ale i za poważne traktowanie książek, swoich czytelników i tego co robi. Za wkładanie w swoje projekty serca i inspirowanie.


Za estetykę, piękno i lekkość, którą odczuwam wchodząc na stronę. Za miłość do natury i dzielenie się z czytelnikami jej owocami. Za zachętę do celebrowania życia i dbania o innych, ale też o samego siebie - o czym tak często zapominamy.


Nie muszę go przedstawiać - najładniejsze miejsce w sieci. Za inspiracje, pogodę ducha, niezmiennie świecące słońce. Za to jak uczy lubić siebie, lubić innych i nie dać się złamać życiowym przeszkodom, odnaleźć się w zmianach i nowościach.


Krótko, zwięźle i na temat. Niech polecenia jak ten lampion ze zdjęcia lecą w świat. Wchodźcie, oglądajcie i podziwiajcie :)


Do przeczytania wkrótce!
Jeśli chcesz prostego życia, piszę o nim na Facebooku. kliknij ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Życie Proste , Blogger